>> Werkelijk Waar
--Afstudeer project wordt binnenkort geüpload--
Meer dan 3 miljoen werkende Nederlanders werken onder onzekere arbeidsvoorwaarden. Dat is 1/3 van alle werknemers in Nederland. Ondanks de grote van deze groep horen we bijna nooit iets van ze. Daar moet verandering in komen, het word tijd dat de precaire werkenden aan het woord komen.
Het onderwijs en de overheid hebben geen lespakket welke uitleg geeft over het leenstelsel. Dit zorgt voor minder doorstudeerders, een onzekere toekomst voor de duizenden studenten en een onnodig hoge studieschuld. Jouw schuld heeft als doel de middelbare scholier te activeren om vragen te stellen. Neem het heft in eigen hand, omdat jouw school en jouw overheid je in de steek laat!
“Het geluid van de NPO” is een herkenbare jingle en wordt gemiddeld 15 keer per reclameblok gedraaid. De jingle bevindt zich tussen reclames in met als doel de reclames van elkaar te onderscheiden. Hierdoor is deze jingle het meest terugkerende geluid bij de NPO. Alleen heeft niemand dat echt door. Voor Bang&Olufsen hebben wij deze jingle verwerkt in een radiocommercial. Met als doel een blijvende associatie tussen de jingle en Bang&Olufsen te creëren.
Hoe zorg je ervoor dat de doelgroep de meerwaarde van de armband inziet? Door te laten zien wat de armband teweegbrengt. Want de Pink Ribbon armband is veel meer dan alleen maar een mooi accessoire. Draag je de armband, dan steun je vrouwen met borstkanker.
Wat laat je achter wanneer je eenzaam overlijdt? Wanneer er niemand is die jouw verhalen nog kan vertellen. Het enige wat er over is, zijn de spullen in jouw woning. Jouw spullen zijn een manifestatie van je laatste dagen, weken of maanden bij ons. Daarom dat we jouw spullen jouw verhaal laten vertellen.
Twee jaar met twee inzendingen voor de NRC Charity Awards.
Mijn oor heeft geen gekke vorm, hij is niet te groot en ook niet te klein. Mijn oor is heel normaal, maar toch uniek. Mijn oor vertelt niet alleen al zo lang ik leef wie ik ben, maar ook vooral wie ik niet ben. Mijn naam is Ward en mijn oor is uniek.
Een radiocommercial binnen de al bestaande Mobiele Jungle campagne.
Ik ontwierp een nieuwe Hema Blijmaker.